جرعه اي از درياي نور
نوشته شده توسط : علي

**آن گاه که در تنگنای معاش زندگی ، روزنه امید نداری ببخش و انفاق کن و وسعت رزق ، از من بخواه ( سباء/39)

**آن گاه که می خواهی خوشبختی را گرم درآغوش کشی تسلیم درگه من باش (زمر/54)

**آن گاه که خواهان رسیدن به سرزمین سبز بندگی هستی مرا بپرست تا به راه راست هدایت شوی (یس/61)

**آن گاه که می خواهی ثروتمندترین و توانگرترین باشی مالت را در راه من صرف کن تا آن را زیاد کنم (تغابن/17)

**آن گاه که روحت در حسرت یک سنگ صبور، در تب و تاب است به هنگام صبح و شام، خدای را تسبیح بگوی (آل عمران/41)

*آن گاه که منيت و غرور، در بند بند وجودت، ریشه دوانید سجده کن و تقرب بجوی (علق/19)

**آن گاه که در ورطه غفلت و بی خبری از ياد خدا غرق در نعمت شدی به هوش باش که در عرصه آزمون الهی به سر می بری (جن/17)

**آن گاه که مغرور به زندگانی دنیا شدی هوشیار باش که شیطان ، در فریب توست (فاطر/6-5)

**آن گاه که خواهانی لحظه به لحظه نعمت ، بر تو افزون گردد نعمات الهی را شاکر باش تا آن ها را زیاد کنم (ابراهیم/7)

**آن گاه که در فراز و نشیب زندگی ، غافل از یاد خدا در حال بریدنی از رحمت لایزال الهی مایوس مباش (عنکبوت/23)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1389برچسب:, |
از غصه ی فراغت با که سخن توان گفت ؟ !جایی که بین یاران محرم مرا نباشد