تو بشو یاس قشنگ لحظه های بیقرارم
نوشته شده توسط : علي

 

خداوندا ، تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است . . .

*****************

من برنده ام ... چون نجواهایم را به ترانه های ماندگار تبدیل می کنم.


************

من چه كنم خيال تو منو رها نمي كنه

اما دلت به وعده هاش يه كم وفا نمي كنه

من نديدم كسي رو كه مثل تو موندگار باشه

آدم خودش رو كه تو دل اينجوري جا نمي كنه

*********

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بیقرارم،من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم...

*****

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست ، تنها به نگاه او میسپارمت . . .

***

 

 

 

اگر پند از پیر خردمندان به شیرینی نیاموزی

فلک این پند با تلخی پیاموزد تو را روزی . . .

********************



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
تاریخ انتشار : 7 خرداد 1389برچسب:, |
از غصه ی فراغت با که سخن توان گفت ؟ !جایی که بین یاران محرم مرا نباشد