یادش به خیر
نوشته شده توسط : علي

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است / از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .

***********************************************************

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

************************************************

مرا صد بار اگر از خود براني دوستت دارم

به زندان جنايت هم کشاني دوستت دارم

به پيش خلق اگر نتوان حديث عشق گفتن

درون سينه تنگم نهاني دوستت دارم

چه حال از جفا کردن چه سود از هم وزيدن مرا لايق بداني يا نداني دوستت دارم

***************************************

و در آخر یک سخن از امام علی عليه‌السلام :
 

آرام باش . توکل کن . تفکر کن . سپس آستین ها را بالا بزن آنوقت دستان خداوند را می بینی که زود تر از تو دست به کار شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
تاریخ انتشار : 7 خرداد 1389برچسب:, |
از غصه ی فراغت با که سخن توان گفت ؟ !جایی که بین یاران محرم مرا نباشد