حدیث معرفت
نوشته شده توسط : علي

حدیث معرفت علی(ع)


من همان کسی هستم که نوح را به امر پروردگار در کشتی حمل کرد

من همان کسی هستم که به امر پروردگار یونس را از شکم ماهی بیرون آورد

من همان کسی هستم که به امر پروردگار موسی را از دریا عبور داد

من همان کسی هستم که به اذن پروردگار ابراهیم را از آتش بیرون آورد

من همان کسی هستم که به اذ ن پروردگار نهر ها را جاری ساخت.

و چشمه ها را شکافت و درختها را کاشت.

منم عذاب روز "ظله" منم آنکه از محل نزدیک ندا کرد که ثقلان(جن و انس) آنرا شنیدند

و گروهی آن را فهمیدند.

هر آینه من به هر گروهی از جباران و منافقان به زبان خودشان می شنوایانم.

منم خضر دانای موسی و منم آموزگار سلیمان .

پسر داوود منم ذوالقرنین ومنم قدرت خدای عز و جل.

ای سلمان و این جندب! من محمدم و محمدمن است من از محمدم و محمد از من است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:حدیث,معرفت,علی,علیه السلام, |
از غصه ی فراغت با که سخن توان گفت ؟ !جایی که بین یاران محرم مرا نباشد