چگونه می توانید با یک مرد متولد آبان ازدواج سعادتمندی داشته باشید
نوشته شده توسط : علي

شوهر آبان ماهی شما موجودی جذاب و فعال است که به طور قابل ملاحظه ای برای زنان جاذبه دارد,با دلرباییهای گاه و بیگاه که جای نگرانی ندارد مگر اینکه خود شما به وسیله ابراز مخالفتها این دلبرییها را به مراحل عملی سوق دهید.

   او به وسیله سیاره پلوتو هدایت می شود و بر سر هر مرحله مسئله بی اهمیت,حتی اگر خودش آن را مرتکب شده باشد,آماده جنگ و جدال است.او بیشتر گیرنده است تا دهنده.بیشتر در موارد شغلی است که دوست دارد دستور بدهد و یا مقام و موقعیتی را بدست آورد.او به طور کاملا طبیعی از هر نوع کوششی که او را وادار به دست زدن به عملی بکند که خلاف خواسته اش باشد,خشمگین می شود.این آمادگی در او هست که کینه ای را دل خود نگه نگهدارد و صبر کند تا روزى که بتواند در مورد حتی یک مسئله جزیی با شما ستیزه کند.اگر شما موجود زرنگی باشید,بدون اینکه شخصیت و تمایلات خود را نادیده بگیرید,می توانید او را سر به راه و آرام نگهدارید.طوفارنهای وحی او را بدون تلافی کردن از سر بگذرانید و تقاضاهای خود را برای مواقع مناسب بگذارید. حتی اگر حق با شما باشد,سعی کنید مسایل کوچک بدون جر و بحث پیش بروند.به وسیله کوتاه آمدن در مورد موضوعاتی که زیاد مهم نیستند,موافقت کنید که او تمایلاتش را به طریقی که خودش دوست دارد انجان دهد. از او بخواهید که او هم متقابلا در مورد مسایل معدودی که برای شما مهم هستند کوتاه بیاید. به طور خلاصه همیشه صبور, محتاط و با سیاست رفتار کنید. همسر آبان ماهی شما طبیعتا یک پولساز خوب است.او از رفتار افراطی و ولخرجی خوشش می آید و ممکن است با بی توجهی بیش از میزانی که در توانایی خانواده شماست,خرج کند.اگر شما در این باره مصمم باشید می توانید اوضاع مالی خانواده را کنترل کنید و احتمالا باید هم این کاررا بکنید.

   او زمانی که به وسیله حلقه ای از دوستان شوخ و شاد محاصره می شود خیلی خوشحال است.ترتیب دادن یک برنامه اجتماعی مداوم عاقلانه است.اگر شما او را سرگرم و مشغول نگهدارید,توجهش به جای دیگری معطوف نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
تاریخ انتشار : 4 فروردين 1389برچسب:, |
از غصه ی فراغت با که سخن توان گفت ؟ !جایی که بین یاران محرم مرا نباشد